5 månader

Herregud, tänk att det är hela 5 månader sedan min GIGANTISKA mage försvann och ut kom en liten Jack.
Glädjen över att vara mamma åt en så underbar liten kille är obeskrivbar.
 
Jag kommer aldrig att glömma dagen han föddes. Smärtan, glädjen och tårarna.
 
5 månader, ja jisses! Jag tyckte att folk tjatade om att man skulle ta vara på tiden, för det går så otroligt fort.
Fattade inte riktigt vad de menade. Men nu, nu förstår jag verkligen.
Tiden går så otroligt fort!
 
Varje dag gör min lille kille så otroligt stora framsteg.
 
Bara 3  veckor gammal började han vända sig från mage till rygg, 1 månad senare lär han sig även från rygg till mage.
Nu sitter han nästan själv, han pratar för fullt, har upptäckt både sina händer och fötter och han springer rundor i sin gåstol för fullt.
 
Fortfarande kan jag knappt kolla på honom när han sover utan att börja gråta. Det är inte klokt hur mycket man kan älska en människa som "bara" funnits i ens liv i 5 månader.
Men älska det gör jag, med hela mitt hjärta!
 
 
Mamma älskar dig nu och föralltid lille Jackson! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0